Det var en gang for veldig lenge siden at Oslos hyggeligste kor så dagens lys på Torshov.
Vi har sunget oss gjennom et variert og spennende repertoar, hatt
minneverdige konserter, vært på morsomme turer i inn- og utland, og jobbet med en
rekke dyktige dirigenter, musikere og solister.
Gjennom tykt og tynt har sangerne stått på for koret sitt og hverandre,
skapt et fantastisk miljø, og et trygt og godt sted å komme til hver eneste
torsdag. Vi gleder oss over god stemning og inspirerende øvelser, og ser fram
til nye utfordringer og muligheter.
Jubileet feires blant annet med en flott sommerkonsert 11. juni og Bachs juleoratorium med fullt orkester
19. desember. Vi håper at mange blir med oss på dette!
